Menu Zamknij

Standy reklamowe – co to jest i gdzie warto je stosować?

Reklama dźwignią handlu – głosi przysłowie, a każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że odpowiednie wypromowanie towarów i usługo to klucz do sukcesu w biznesie. W tym celu wykorzystywane są różne kanały komunikacyjne, w tym przyciągające uwagę i bardzo skuteczne standy reklamowe. Czym są, jak je stosować i gdzie je zamówić?

Czym są standy reklamowe?

Standy reklamowe to nic innego jak często spotykane stojaki czy potykacze. Stand reklamowy może przybierać różną formę, w zależności od potrzeb przedsiębiorcy i dostępnych mu warunków. Może zostać wykonany w formie niewielkiego potykacza umieszczonego przy wejściu albo mieć postać dużego, złożonego standu, jeśli ma zostać wystawiony w centrum galerii handlowej albo na targach biznesowych. Standy reklamowe występują w różnych rozmiarach i kształtach. Produkowane są z kartonu, tworzywa sztucznego, rzadziej z drewna lub metalu. Ich projektowaniem zajmuje się sztab specjalistów – każdy detal reklamowego stoiska ma znaczenie, stand musi przyciągać uwagę i informować odbiorcę o zaletach zakupu towaru czy skorzystania z usługi firmy. Musi wyróżniać się na tle konkurencji, żeby potencjalny klient zainteresował się jego treścią.

Skuteczny stand reklamowy – na co zwrócić uwagę

Jak powinien wyglądać profesjonalny stand reklamowy? W tej kwestii liczy się każdy detal. Im lepsza jakość wykonania stoiska reklamowego, tym większa skuteczność reklamy. W pierwszej kolejności trzeba zastanowić się, jaką rolę ma pełnić projektowany stand z reklamą. Czy ma pełnić funkcję trójwymiarowego afiszu reklamowego, czy ma być stojakiem na ulotki albo foldery reklamowe? A może ma stanąć obok stoiska promocyjnego na targach branżowych? Firmy zajmujące się produkcją standów reklamowych oferują wiele formatów, dopasowanych do okazji oraz do potrzeb przedsiębiorcy. Pracujący w nim pracownicy pomogą w doborze odpowiedniego kształtu, formatu, materiału. Ważną rolę pełni również forma graficzna. Kolor, typografia, wzornictwo – wszystkie te elementy użyte w standzie reklamowym powinny tworzyć spójną całość z identyfikacją wizualną firmy, być ciekawe i świadomie budować wizerunek marki.

Gdzie zamówić standy reklamowe?

Planując wykonanie standu reklamowego, najlepiej zlecić to zadanie sztabowi specjalistów. Na rynku funkcjonuje obecnie wiele firm projektowych, które mają w swojej ofercie przygotowanie standów reklamowych. Wybierając profesjonalną firmę projektową, można liczyć na wsparcie na każdym etapie produkcji – od wyboru formatu standu reklamowego, przez jego projekt graficzny, po wykonanie. Firma zajmie się też dostarczeniem standu do miejsca, w którym odbywać się będzie promocja – do sklepu, firmy, na targi branżowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *